2014.01.22 14:40

36. heti uh és miegymás :)

Ma a szokásostól eltérő és mozgalmas napom volt. A szokásostól eltérő, mert pl. korán keltem :) És mozgalmas, mert ez egy egészségügyi nap volt, azaz nagy részét a kórházban töltöttem.

Voltam védőnőnél, választottam gyerekorvost (nagyon szimpatikus és az asszisztense is) voltam az első NST vizsgálaton (ahogy megjósoltam Lilink végigaludta, alig bírtuk a szülésznővel együttes erővel és rábeszéléssel (erő az ő részéről, rábeszélés az enyémről) egy-egy döccenésre rábírni a kislányt. Hiába, mi ilyenkor még alszunk általában kérem szépen. Azért lezajlott a vizsgálat és értékelhető lett az eredmény is, sőt dokim szerint nagyon is jó eredmény, nem kell álandóan ugrálni, még egy magzatnak sem. Ennyi! :D

Dokim levette az utolsó CET-t és megvizsgált, alakulgatnak odabent a dolgok, bár én ebből semmit sem érzek, de úgy tűnik a szervezetem készülődik szépen lassan a szülésre. Helyes! :)

Délután egyre mentem ultrahangra, ott is minden rendben volt, kicsilány már nem is olyan kicsi, 2915 gramm a jelenlegi becsült súlya, ami ugye lehet, hogy valamivel kevesebb vagy több (remélem nem több, mert most még fog azért hízni ám) de a lényeg, hogy szépen fejlődik és természetesen ahogy azt ebéd után és ultrahangokon megszokott tőle, folyamatosan mozgott, hol itt dudorodott a hasam, hol ott. Dokim megérte a szívhangot befogni, mindig belemozdult a lányka. 

Összességében szuper nap volt és összességében megint csak azt érzem, hogy rohan az idő! :)

—————

Vissza


Elérhetőség