2014.03.26 15:59

Szeretem...

Drága kislányom, leírom pár kis szeretett tulajdonságod egy hónapos korodból, hátha változik majd és feledésbe merülne. Azt nem szeretném :)

 

Szeretem, hogy szopi alatt az egyik térded mindig felhúzva tartod.

Hogy maradjunk a szoptatásnál szeretem, ahogy kis kezeddel a hajadat piszkálod, miközben békés arccal vagy mohón koncentrálva, lelkesen falatozol.

Szeretem, amikor egy érintésemre, a hangomra vagy az elalvás pillanataiban félmosolyra húzódik a szád. Édes vagy tudod?

Szeretem az illatod beszívni éjjel, amikor mindketten félálomban találkozunk :)

Csodálom, hogy mindent meg lehet veled beszélni. Hihetetlen, hogy a teljes lakásvásárlást - a hitelügyintézést, az ügyvédet, bankot és közjegyzőt beleértve - Veled vittük végig. Mnden fontos pillanatban ott voltál, a szopizással alkalmazkodtál és aludtál mindenhol békésen, ahogy mi azt megbeszéltük. Persze érthető... "Neked veszünk szobát" ;)

Szeretem, hogy már most ragaszkodsz az Apával töltött esti óráidhoz és hogy lazán fekszel néha a kanapén és figyeled a fényeket, a tévét... hiába, a mi lányunk vagy! :)

Szeretem, hogy este fürdetésnél kapaszkodsz a kezünkbe, és felnézel ránk, mintha kérdenéd: "Ugye vigyáztok rám?" Kis biztonsági játékosunk, hát persze, mint a szemünk fényére. Mert az is vagy.

Szeretem, hogy szeretsz csavarogni, ha öltöztetlek sétához, nyugodtan tűröd, holott öltözni nem szeretsz. Honnan tudod, hogy megyünk??! :) Kis csavargósom :)

Szeretem, hogy a babakocsiban mindig alszol, bár várom már, hogy nagyobb legyél és nézelődj sokat.

Szerettem, hogy kezdetben minden nagy volt Rád, olyan vicces szituk voltak emiatt :) És most szeretem, amikor egyik napról a másikra kinősz egy ruhácskát.

Szeretem, ahogy a pocifájás elleni édes cseppeket nyalogatod, komolyan, figyelő szemmel és cuppogva. És az utolsó csepp után még nyújtod a nyelved. Még jó, hogy utána megvigasztal a további cseppek elmaradásáért az anyatej. :)

Szeretem a fintoraidat. A hangokat a kiságyból. Rikkantást és horkantást és olykor-olykor pukkantást. Bár azt apára fogjuk. Ha nincs itthon nyugodtan lehet rám is fogni ;)

Szeretem, ahogy nyújtod a lábacskád fürdetés vagy peluscsere közben, hogy masszírozzuk kicsit. Mert Neked ez jár. Egyértelmű :)

És sorolhatnám vég nélkül, de már nyújtózkodsz az ágyadban, hosszan, nyögve, mint egy kisöreg, felébredtél hát drágám. Mellesleg az  ilyen ébredéseidet is nagyon-nagyon szeretem - mert van másmilyen is, de azt inkább hagyjuk, rendben? - ;)

 

 

—————

Vissza


Elérhetőség